ظرف پت جار
نوشته شده توسط : zoroufpet

ظرف پت جار چیست؟

ظرف پت جار معمولا برای بسته بندی محصولات بی شماری از کرم بدن و اسکراب گرفته تا مواد غذایی و قرص های ویتامین استفاده می شود.

 ظرف پت جار را می توان در رنگهای مختلف تهیه کرد، بسته به نیاز مشتری  ظروف  پت جار را می توان در یک رنگ شفاف یا مات رنگی تولید کرد اما استاندارد ترین رنگ ها برای این ظروف رنگ های  سفید، سیاه و کهربایی است، رنگ کهربا در این پلاستیک به عنوان فیلتر UV عمل می کند  که این ظرف را برای بسته بندی داروها و مکمل های حساس به نور ایده آل می کند.

 وزن ظرف پت جار عموما در قالب تزریق پریفرم تعیین می شود و بنابراین نمی توان به راحتی تغییر داد. سازنده غالباً وزن مناسب پت جار را انتخاب می کند و مشخص می کند که از نظر بار بالا، ضربه و سهولت در پر شدن، بسته شدن و برچسب زدن محصول و … چه ویژگی خاصی لازم است.

ظرف پت جار

PET در حالت طبیعی خود رزینی بسیار انعطاف پذیر، بی رنگ و نیمه بلوری است و بسته به نحوه پردازش می تواند نیمه سفت و سخت باشد. این ثبات ابعادی، مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، الکل ها و حلال ها را نشان می دهد و در سراسر جهان برای بسته بندی ایمن غذاها، نوشیدنی ها، مراقبت های شخصی و سایر محصولات مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به طور معمول به ظروف، قوطی ها و بطری هایی با استحکام بالا، بهداشتی، ضد شکستگی، شفافیت بالا تبدیل می شود که طراوت محصول را حفظ می کنند.

 

برای خرید از فروشگاه ظروف پت و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

ظرف پت جار





:: برچسب‌ها: خرید ظروف پت , خرید ظروف پت جار , ظروف پت , ظروف پت جار ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: